måndag 24 november 2008

Snow

Idag snöar det, som jag längtat, fast kanske inte till att man ska ut med bil och unge och halka runt. Men nu har jag iaf vinterdäck... Idag har vi varit på meandi-party hos Nettan i Lindås, det va fullt ös vill jag lova, mycket folk, mycket barn, mycket liv! Men det va treligt, köpte faktiskt ingenting känner att jag får hålla tillbaka nu när det snart är jul, har ju precis fått hem min förra beställning. Ska ju på rabdido-party hos Anna på onsdag så då tänkte jag handla lite :-D
Skönt med måndag, att helgen äntligen är över, nu har vi dragit igångmed nya schemat också, ska bli kul o se om allt stämmer så det klaffar överallt... Nästa vecka har jag 4 stängningar, inte lika kul...
Denna veckan kommer Emma hem, ska bli så roligt, vi ska gå på julskyltning på söndag, och baka pepparkakor och lussekatter om vi orkar :-)

Suck nu hör jag dunkande från Theos rum, han somnade till i bilen på vägen hem från partyt så det är inte lätt att få honom att sova nu...
Så jag får väl ta den lilla rackarungen!

Johanna

Inga kommentarer: