onsdag 26 november 2008

sovmorgon

Ja, idag trodde jag att vi skulle ha sovmorgon, men klockan 6.00 hör jag ett högt och bestämt -MAMMA! MAMMA! suck, så det va bara att gå upp o hämta honom och försöka få honom att somna hos mej... men han låg mest och snurrade och pratade om att när det är mörkt ska man sova... och bompan och byggarebob... Så vi fick gå upp typ halv 7 och lägga oss i soffan och kolla på Emil, så jag fick vila en stund till iaf.
Idag börjar jag jobba vid 12-tiden, det va väl inte så nog idag tror jag.. ska bara hoppa in lite extra, skönt med extra pengar sen i december, brukar ju behövas :-P
Och ikväll ska vi på rabdido-party hos Anna panna! Ska bli så roligt, blir nog mycket folk bara... Men det kan ju va trevligt. Får se när jag får gå hem från jobbet bara!
sen är det bara två dagar kvar och jobba denna veckan, sen är det ledig helg! Det är sånt kaos på jobbet nu, det nya schemat har ju börjat, haha. Efter klockan 17 ska vi bara va två stycken kvar o9ch då ska vi ha en halvtimmes rast var, samtidigt! Mycket genomtänkt... det går inte ens ha rast en och en vid den tiden... Då är det typ som mest folk när alla slutat jobba! Så nu mån-tis har Gustaf fått stanna tills rasterna är klara, stackaren... Så det får de ju lösa snart...
Idag ska det bli kul och jobba, ska va hos Marie i charken... roligt speciellt när jag fick höra anledningen av chefen; Du är så snäll och trevlig i kassan och de skulle verkligen behöva nån sån i charken :-D Kul att höra sånt! Vi har ju "nypremiär" denna veckan så det är mycket erbjudanden, demos och så kommer vi va med i tidningen och så... Såg en clown-utstyrsel i killarnas omklädningsrum också, kommer dö om nån av dem ska gå runt så... Kan tänka mej Johan, men inte Peter eller Gustaf, haha, det ska bli spännande att se!
På fredag tänkte jag sätta igång med lite lussekatter, och lite annat smått och gott! Men nu så är det någon som vill titta på:

ovanligt :-P Nu fick han syn på bobob på skärmen så nu klättrar han på mej och datorn! Ha en bra dag!

Johanna

Inga kommentarer: