lördag 8 november 2008

Helg igen... jobbhelg...
Börjar vid 15 pch slutar vid 22.15. Mamma o Dan kommer upp o barnvaktar. Theo är så glad tjatar om att han ska sjunga imse spindel med mormor. Nu är han hos sin gammelfarmor, eller gammal farmor som han säger. Det va nog nåt år sen han träffade henne sist tror jag, blir inte så ofta. Hon har varit mycket sjuk nu så de ville åka ner och hälsa på henne.
O jisses vad man får mkt gjort när man inte har en Theo springade runt benen! Har bara tagit en kort paus just nu :-)
Igår åktte vi till Kalmar, va tvungen att köpa nåt till personalfesten nästa vecka... Men jag hade inte så mkt energi så det blev ett snabbt köp av ett linne på Vero Moda, kanske ångrar mej lite vet inte, tänkte jag skulle plocka fram det snart o se om jag har nåt som passar till... Annars får jag åka ner till Karlskrona i veckan. Va på IKEA igår med, så äntligen fick vi lite hallmöbler inhandlat, och det blev skitsnyggt! mkt mer plats nu på klinkergolvet innanför dörren, bra när man har barnvagn och slippa köra in den på golvet när det är blaskväder. Sen blev det en hylla till sovrummet. Och snart ska vi sätta igång och fixa iordning därinne, köpa ny säng och nya garderober och så, ska bara bestämma om en vägg ska rivas, man vill ju gärna ha det klart innan man drar in en massa nya grejer.
Nä nu ska jag ta en runda till tvättmaskinen och slänga över det till torktumlaren och slänga in en ny tvätt... Håller på att tvätta alla sängkläder. Theo fick nya igår när vi va på IKEA, han hade ju bara ett set till sin nya säng så det behövdes. Såhär fint va det> Får se om jag hittar dammsugarpåsar så jag kan städa färdigt i hallen så kan jag lägga upp en bild på det med =) Ha en bra dag!

Johanna

1 kommentar:

musicmusicmusic. sa...

Vad gulligt :D Sötnosen ! Mkt smart av dig systeryster, Det märks avv du e min syster ;D haha, eller inte :P