tisdag 18 november 2008

Tjingeling...


Tisdag, tråkväder! Blåser så jag tror att taket ska lyfta ibland... o nu regnar det också, tråk tråk... Theo är på dagis och jag ska snart jobba, eller så snart är det kanske inte, börjar vid 15... Skönt o få en liten stund för sig själv. Men man hajjar till ibland när man sitter i soffan och tänker att nu vaknade han nog, så lite tomt är det. Men han blev så glad idag när vi kom till dagis och Ebba och Asta stod o vinkade till honom i fönstret, hans favoritjejer (efter mamma såklart ;-P). Blir ju inte så ofta han är där nu, har fått ännu mindre tider där nu när mitt schema ändrats, men Åsa sa att de skulle lösa det så det inte blir FÖR lite. Tycker det kan va bra för honom o va där lite längre stunder när jag börjar sent, men jag vill inte lämna honom när jag är helt ledig, då vill jag ha honom för mej själv :-D
Nu ska jag gå och fixa håret tänkte jag... Usch o fy för att jobba kväll!


Inga kommentarer: