måndag 10 november 2008

Måndag igen!

Nu har jag kommit igång med stickningen igen! Fast jag har fortfarande inte fått tag på beskrivningen, men jag har bara börjat så jag får se om jag får ihop det!
Är det någon som vet att de har amelias julnummer från förra året får de gärna höra av sig!!
Malin ville att jag skulle jobba åt henne ikväll, bara 5 timmar så jag va ganska inställd på det, men sen så blev det inte så iaf, så jag är ledig hela dagen! Skönt annars hade det blivit 4 kvällar i rad och det känns! Man får ju liksom inte sova längre på morgonen om man somnar senare, det blir ju att man missar en massa sömn. Skönt o få en paus från jobbet med allt va inbrott, snatteri, stalkers och snorungar heter. Denna helgen har varit jobbig, det är julkul-cup nu ju så det är massa småungar överllat, mycket fylla och förstörelse. Det är tom lugnare när det är rasslebyggd- festivalen. Det är nog bara för att det är en massa omogna småungar som ska spela coola här nu! Usch sånt irriterar mej, så jobbig har minsann inte jag varit!

Här kommer en bild på stickningen so far, gör ett par strumpor till Theo först som test, så får jag se om ja kommer ihåg hur man gör...


Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom kommer nog bli superfina!:-)
Ses imån!
Puss & Kram!