söndag 21 maj 2017

Bebis bebis

Ett halv hjärta kvar! Sista veckan nu ❤️

I går trodde jag på riktigt att jag skulle få åka in. Hade riktiga förvärkar som höll på ett tag. Det var mycket i går. Theo skulle hämtas efter grabbkväll med övernattning, båda grabbarna skulle på bio vid 11.00. Det var 30 grader varmt. Jag skulle hinna klippa gräset innan jag skulle hämta grabbarna på bion. Sen skulle vi på kalas och sen hem och fortsätta i trädgården. Och så klassiskt lördagstjabb på det, alltid. Är det konstigt att värkarna satte igång. Jag har ju vant mig vid planerat snitt nu men drar det igång innan detta datum så blir det akut snitt och det vill jag verkligen inte! Och att försöka ta det lugnt och andas när man känner paniken stiga är inte lätt. Jag vågade inte äta något på kvällen i går då jag var rädd att behöva åka in. Nu är jag skiiiithungrig! 

Natten var lugn. Får ta det lite lugnare i dag. Fotbollsmatch i Tingsryd, sen ska barnen lämnas och sen ska vi skriva lite papper 😊 Tänk, nästa gång mina prinsar kommer så har de ett litet syskon ❤️ Helt sjukt! Som vi längtat! 

Vi har ju haft som tradition på lördagar på barnveckor att vi sover med barnen. Det var många veckor sedan jag kunde sova på golvet med barnen nu men vi försöker göra det bästa av situationen. De sover i Milos rum. Vi ligger och myser och äter lördagsgodis tills ögonen går i kors sen stänger vi av teven, säger godnatt och så lägger jag mig i min säng. De förstår och de förstår att jag inte kommer att kunna sova där inne med bebis på golvet sen. Jisses vad jag älskar mina grabbar, de är så kloka och förstående ❤️ Och så längtar de fruktansvärt mycket efter sitt syskon 😍 Pusshej nu måste jag äta!!!

Inga kommentarer: