tisdag 16 maj 2017

👍

Rensning och storstÀdning av kylskÄp. Det Àr alltid lite jobbigare Àn man tror. Men nu Àr det fÀrdigt. Grymt duktigt gjort av mig! Belöning? Japp!
Vattenmelon. Massvis med vattenmelon. Nu behöver jag vila. Jag kan bocka av allt pÄ min lista för i dag. Sen ska jag hÀmta Milo tÀnkte jag. SÄ jag behöver nog sova en stund innan ;-) Jag har lite dÄligt samvete att jag inte orkar hitta pÄ sÄ mycket med kidsen just nu. Men jag tror att de förstÄr. Vi fÄr ta igen det sen. PÄ Milos veckoinformation stod det att de skulle ha sommarfest nu i början av juni. Han sa att jag mÄste komma pÄ det. SjÀlvklart och dÄ blir det nog en till som följer med sa jag. Bebisen har troligtvis kommit dÄ ju :-) Han blir sÄ fnittrig och förvÀntansfull nÀr vi pratar om att det Àr nÀra. Han börjar typ skutta.

Jag vÄgar dock inte hoppas för mycket. Tydligen sÄ Àr det 3 % som ligger i sÀte nÀr det Àr dags. 3 % Àr ju inte alls mÄnga sÄ det kanske Àr sÄ att vÄr bebis gör en kullerbytta nu sista dagarna innan snittet ska Àga rum. NÀ, jag tror inte att man ska ropa hej. Allt kan fortfarande hÀnda! Fast vi rÀknade ut att vi gjort 9 ultraljud nu och att bebis legat likadant alla gÄnger...?
Pusshej!

Inga kommentarer: