tisdag 16 maj 2017

Blodomloppet!

I somras frågade Theo mig om vi inte kunde springa blodomloppet denna våren. Självklart ska vi göra det. Visste kanske inte riktigt då att jag skulle vara några kilo tyngre och att det skulle vara 13 dagar kvar tills vår bebis skulle beräknas komma. Som tur är så har jag en syster som ställer upp för jämnan 😊 Så jag anmälde henne och Theo och så Milo till lilla blodomloppet som gick av stapeln i går. 

Vilka insatser! Sååå duktiga! Först ut var Milo som sprang lilla blodomloppet helt själv! Nemas problemas, han stack iväg på uppvärmningen och stod där själv bland alla barnen så himla duktig. Det var såå varmt när han sprang så han var svettig när han kom i mål. Men så nöjd och glad och han fick ju en medalj också :-)

Theo var skitnervös innan, han var så orolig och tyckte att han kanske borde sprungit lilla blodomloppet istället han också (800 meter) men det slutade med att han sprang en bit med sin moster och sen drog han iväg själv. 5 km på 25.14, vilken stolt kille jag fick i mål! Och vilken stolt mamma som väntade i mål! Hans självförtroende sköt i höjden och han pratade om att springa en mil nästa gång och sen ett maraton. Jag är så stolt! Milo och jag satt vid mål och så sa Milo "Där kommer Theo!" Nej tänkte jag det kan det ju inte vara, men jo, världens bästa Theo var det minsann!
Nästa år siktar vi på milen han och jag <3 p="">Pusshej!

Inga kommentarer: