söndag 7 maj 2017

Jodå


Här är den, magen som inte kommer att sjunka.

Känner att bebis fortfarande ligger fel. Men efter mycket velande och goda råd så tror jag att vi har bestämt oss för att åka in till Kalmar som bestämt i morgon och med ultraljud konstatera hur bebis ligger, sen tror jag att vi tackar för oss. Ligger bebis fel så tror jag att vi tar det så. Vi frestar inte på mer nu. Vill den ligga snett så får den det. Då åker vi hem och så ringer jag förlossningen i Karlskrona och bokar en tid för samtal och planering inför planerat kejsarsnitt. Jag känner mig helt okej med detta nu.

Jag har läst på, jag har pratat med folk och jag känner att jag har tillräckligt med kött på benen för att ta detta beslut nu.

I dag är det tre veckor till beräknat födelsedatum. Det är helt sjukt. Man är gravid i nio månader och jag har tre veckor kvar! Helt galet! Jag är redo att träffa min bebis nu, men jag har några saker till jag vill förbereda.

Fortsättning följer i morgon. Pusshej!

Inga kommentarer: