måndag 29 december 2008

Fika, fika, fika!


Idag har vi varit och fikat, Anna o Alma blev tyvärr hemma pga sjukdom. Men Jessica o Sebastian kom. Det va verkligen superkul! Jessica ska ju ha bebis 2 månader innan mej, så det va så himla kul och sitta o prata graviditeter o jämföra o så... Det är ju en annan sak om man är i samma sits, man tröttnar ju inte på att prata om det :-) Vi bestämde att eftersom Theo o Sebastian går på samma dagis så går vi dit sen o lämnar dem och möts upp med våra små och går och sätter oss på fiket eller går vi ut o promenerar! Det blir ju kanonbra!

Blir faktisk lite avundsjuk på att de vet könet, tänk va skönt att de kan kalla bebisen för lillebror och köpa lite kläder och greja med rummet! Alltså jag vet att jag tjatar om detta hela tiden varje dag i bloggen, men jag kan tyvärr inte tänka på annat nu, det är bara för att jag vet att innan nästa torsdag måste jag ha bestämt mej för om vi vill veta vad det är för en krabat eller inte... Det är lite sista chansen... Om man inte vill boka könsul eller nåt sånt.. Men så viktigt är det ju inte... Det är ju inte ens säkert att de ser nåt på ul och då är det ju bara att vänta ändå...
Usch usch färdigrabblat om det nu!
Det va iallafall superkul o fika med Jessica o "Bastina" som Theo kallar Sebastian, hehe det är inte så lätt alla gånger. Det kommer bli jättekul att ha nån o "va mammaledig med". Nu börjar ju Anna snart o jobba med så då försvinner ju min alltid-redo-för-fika-kompis!
Nä nu ska jag se om jag kan släppa datorn en stund och göra nåt annat medan Theo ändå sover =)
Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

nu finns det bilder hos mig tjatmaja:-) ///E