måndag 8 december 2008

Godmorgon!

Att allt ska va så segt... ringde vårdcentralen vid 8.45 då skulle de ringa upp vid 10.45, antar att det är mkt efter helgen när de haft stängt... De ringde iaf upp nyss, typ en timme tidigare än de sa ^^. Och då fick vi tid vid 13.00.... kanonbra tid, eller inte, det betyder att jag får hålla honom vaken och då kommer han va extra gnällig, han va ju inte direkt pigg på att visa öronen för doktorn förra veckan. Men men bra att han fick komma idag iaf...
I fredags va vi i Växjö, skulle handla ett par saker som verkligen va nödvändiga. Va tvungen att ha lite smink med, hade grym tur behövde både puder och mascara, de hade nån annons på hm så pudret kostade 69kronor istället för typ 100 eller vad det brukar kosta (maxfactor) och mascaran kostade 99kronor (tror jag det va) istället för 169 vilka klipp! Sist jag köpte den mascaran sa jag att jag aldrig mer skulle ha den, tycker den är värdelös om ögonen typ tåras eller man sovit lite eller så... Men den blir himla snygg när man målar på den... Det är maxfactors masterp.max... En sak som däremot blev lite dyr va att koppingen på volvon gick.... kommer kosta några tusenlappar, lagom till jul, är det inte underbart!
Nu sitter mamma oxh Dan på flyget... om man frågar Theo så säger han att de ska åka till månen, men det blir väl inte riktigt så långt iväg... Idag kommer nog min kära syster på besök, stannar nog till imorrn, ska passa Theo en stund imorgon...
Satt o kollade pålite bilder... tänk va längesen det va han va en sån liten plutt! Det kan man inte tro när man ser honom idag :-P
Här är en bild på prinsen och mostern=)

Inga kommentarer: