måndag 15 december 2008

Tjingerling!

Hej hopp!

Idag fick jag sova till 9.15 så idag är vi pigga och glada. Ska dock till jobbet snart, inte fullt så uppiggande.
Tänkte jag skulle berätta där med typ idag, om bebbin alltså! Om jag vågar :-P
Theo o jag håller på att göra mjuk pepparkaka, hade en sån mix i skafferiet och blev så himla sugen när jag såg den så vi hinner nog få i oss lite kaka med innan jobbet ;-)
Annars är det lugnt idag, har hållt oss inne idag med, efter sjukan... Än så länge känner jag inte av nåt, hoppas på att slippa det!
Tänkte kanske ta en runda inom Ronneby på onsdag, ska till frissan vid halv 2 i Eringsboda så jag tänkte om vi ändå ska ut och köra så kan vi ju lika väl ta hela dagen och åka tidigt!
Vet inte om jag skrivit det innan, men jag har äntligen hittat nåt att ha på mej på julafton! De har ju verkligen nada tjockiskläder i butikerna nu, och att lindex slutat med dom är ju så jäkla tråkigt! Nu finns det typ bara hm och po.p i Karlskrona som säljer! Men jag hittade den här, fast i grått. och sen har jag bytt ut bandet mot ett luciaband :-P pimpat lite ;-)

Ha det gott!
Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

jätte fin:-)

ja kom på onsdag, ni är välkomna:-)

Anonym sa...

//E

Anonym sa...

Jättesnygg ju! Blir ju kanonfint och pimpat med rött band till oxå!:-) Du kommer bli en sexy Babe!;-)
Puss och Kram på er Sötnosar!<3