tisdag 2 december 2008

Godmorgon!

Nu har vi kommit upp, så typiskt, missade precis julkalendern... Vet inte riktigt vad jag tycker om den, lite väl stel men det kanske blir bättre snart. Har ju bara sett ett avsnitt än, och Theo satt faktiskt still hela tiden och tittade på det...
Igår va vi i Karlskrona och handlade mat och sånt, det va ganska tomt i skåpen här hemma. Gick ganska smidigt, Theo satt faktiskt i vagnen hela tiden! Det hör inte till vanligheten, jag fick muta honom lite o säga att vi skulle kolla på tomtarna om han satte sig i vagnen...
Theo får va hemma från dagis idag med, så får vi se om jag kan ha honom där en stund på torsdag förmiddag, annars blir det inte förrän nästa torsdag så det blir typ 2 veckor mellan gångerna. På tisdag ska vi ta ledigt och åka till Kalmar, eller jag ska inte ta ledigt eftersom jag inte börjar förrän 4. Måste till Ikea också, jävla skit möbel vi köpte, den vi har innanför dörren, redan sönder...
Har precis fått i honom medicinen, men han gillar det inte alls... nej äckligt! säger han bara... men nu är det bara 3 dagar kvar med medicinen.
Usch jag ska egentligen inte sitta här med datorn, måste fixa med Deas julklapp ju... Har inte köpt någon julklapp än... Inte ens lämnat in julkortskortet... måste verkligen göra det imorgon! Nu kommer julstressen smygande...
Ha en trevlig dag!

Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du johanna snart är det julafton:-)

//e