söndag 7 december 2008

Så va den helgen slut!

Hej hopp! Nu har jag jobbat färdigt för denna veckan!
Det började bra med att jag låste in mina nycklar i skåpet, så jag fick flörta lite med Gustaf så han hämtade värsta maskinen och typ sågade upp det, det va lite flummigt... Min jacka stank apa sen kan jag säga!
Theo har börjat gegga i ena örat igen... suck. Så drygt, så jag får ringa vårdcentralen imorrn igen o se om vi kan komma på koll... Han sa att han hade ont i örat med stackaren...
Vi som tänkte åka till Ronneby imorrn... får stiga upp tidigt o ringa både vc och dagis.. Kom på att han skulle va där extra imorrn i tre timmar... men vi struntar givetvis i det om han har ont, min snutte...
Han är så rolig nu, han har börjat älska prata i telefon igen... han står bara och rabblar en massa ord inte alltid riktiga ord iofs :-p och sen när han inte kommer på nåt att säga så säger han bara menäää, menää... har kommit på att jag kanske gör så när jag pratar i telefon... De är ju inte dumma de små liven. Sen när jag säger att nu får mamma prata så säger Puss puss Hej!
Usch vad jag älskar denn lilla mannen!
Puss puss hej!
Johanna

Inga kommentarer: