onsdag 3 december 2008

fika-julkort-raggasockar

Kom precis hem från en mysig fika med Anna och "Amla". Det va riktigt längesen vi va på fika nu, bara vi, va nog två veckor sen eller nåt.
Och finally va vi borta på elektroradio och beställde julkort! beställde 30stycken, hoppas det räcker, räknade lite snabbt så jag hoppas inte jag glömt allt för många. Beställde för få förra året, och de va inte kul...
Jag har blivit lite beroende av mina raggsockar... har dem på mej varje dag nu, börjar se lite sletna... Tänkte jag skulle orka sticka nya, men det är så sjukt tråkigt att sticka vuxensockar, det tar sån himla tid! Måste bli klar med andra saker först, så det blir väl lagom till sommarn ;-P
Det är ju inte överdrivet dyrt att köpa nya heller, men jag tycker det har sin charm med "hemmagjorda".
Fick min Rabdido beställning igår också! Jättefina tröjor, ska se om jag kan lägga in lite bilder sen när min modell har vaknat! Är lite tveksam på den ena bara, den är så himla smal i midjan, ser lite tight ut, men vi får prova så får vi se...
Denna modellen teststickar jag just nu (dock inte de hemska färgerna!):

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK själva för en myspys fika!!! Alltid lika skoj!
Puss & Kram på er från oss!