tisdag 30 december 2008

Tjolahopp!

Nu har jag jobbat färdigt för i år! Och idag gjorde jag nåt som kändes helknasigt! Jag beställde kläder från hm, ovanligt va? nä inte direkt. Men jag beställde BÄBISKLÄDER! Kunde verkligen int låta bli... bara lite liksom, tänkte inte köpa så mkt, vi har ju en hel del och så får man en hel del... Men de första kläderna h*n ska ha tycker inte jag ska va ärvda, utan de ska va hennes/hans egna. Ska bara köpa nåt litet set på po.p med innan h*n kommer, o kanske lite i ullared:-P Men av erfarenhet så vet man att det inte är så kul att ha FÖR mkt neutrala kläder... det blir ju lite tråkigt. Och jag är en sån mamma som man inte ska va, jag vill ha blått och grönt på pojkar och rosa, lila och rött på flickor, så ska det va tycker jag. Får jag en pojk så ska det va en pojk, får jag en flicka så ska det va en flicka! Man får nog passa på o njuta sålänge man FÅR välja kläder och färger åt dem!
Nu ska jag faktiskt gå och sova lite! Ska till frissan imorrn! Hippiiiii!Yeshhhshh! Ska bara komma på hur jag vill ha det innan, funderar på att ljusa det ganska mkt.... nåja jag får sova på saken!

Johanna

Inga kommentarer: