fredag 26 december 2008

Nu är det ute!


Idag tog jag mitt förnuft till fånga och berättade för cheferna att jag ska få en bebis! Som jag dragit på detta! Och reaktionen blev som jag förväntat mej, Mona sa att hon redan förstått det :-P Vilket jag anat. Men de blev glada och gratulerade. Sen berättade jag för Marie också, och hon sa att även hon misstänkt detta, speciellt i söndags när hon och jag jobbade sa hon... Hon hade bara inte vågat fråga sa hon... Det kan ju bli lite pinsamt om det nu skulle va fel :-p
Kan inte förstå detta, jag är ju pinnsmal!? Eller inte!
Haha det sa Dea igår, -men va smal du har blivit, jag bara glodde på honom, HAHA liksom! -Ja fast inte på magen, du har fått så smala armar. Det tyckte Emma va kul, hon har alltid mobbat mej för mina spinkiga handleder... vad ska man göra, jag är glad att jag inte har fetto-armar.
Imorgon ska nog Theo och jag köra till Eringsboda en sväng, om inte mamma kanske kommer hit. Skulle va skönt o slippa köra känner jag... Känns som vi legat på vägarna varje dag nu!
Förresten, fick en ny klipptid också, på nyårsafton! Direkt efter mammi.
Ja nu ska jag sova lite efter en seg dag på jobbet, är helt täppt i näsan och har lock för öronen så jag har suttit och sagt va till var och varannan kund...
Återkommer imorrn, tänkte jag skulle komma ihåg och ta en ny magbild då... Är ju redan i vecka 18 idag! Mindre än 2 veckor kvar tilll ultraljudet!
Johanna

Inga kommentarer: