torsdag 18 december 2008

Tja...

Ja nu har jag med frisknat till från maginfluensan.. Ingen kul sjukdom det där, men skönt att ha det avklarat innan jul iaf! Idag tänkte jag t.o.m ta mej till jobbet i några timmar... Jag är pigg nu och äter så det ska nog inte smitta... har ju inte kräkt sen i tisdags, så det är nog lugnt! Har ju 4 dagar kvar o jobba denna veckan, ledig måndag och jobbar sen till 22.15 kvällen innan julafton, inte så jättekul... Det betyder att jag inte får va med och klä granen, tycker det är viktigare att Theo får göra det faktiskt :-) Har ett par saker kvar att köpa med, hoppas på att hinna in en runda på måndag... Men då kommer nästa problem, en av de julklapparna jag inte köpt är till pappa och dit ska vi på lördag :-S Jaja, inväntar nåt mirakel...
Jaja, tänkte bara lämna en liten rapport... återkommer vid ett annat tillfälle!

Johanna

Inga kommentarer: