måndag 12 april 2010

12:e april

Idag har vi varit ute och myst en sväng i trädgården. Moster Emma har varit här och passat Milo medan Theo och jag varit på simskolan. Tack Emma, du är bäst! Här kommer lite bilder!Lite syskonbus på altanen!
...
Fotboll i trädgården!
...
Emma skuttade med efter bollen :-)
...
Milo skrattade som en tok när storebrorsan Theo busade med honom!
(åhh va jag älskar mina pojkar!!)
...

Söt-Theo tar en paus =)
...
Smilfinken ;-)
...
Lite skitig bara ;-)
...
Theo provar om Milos stövlar passa på Emma... svaret är nej :-P
...
Vi har haft en härlig dag idag, full rulle, som det ska va! Längtar dock ut lite bland folk nu... Men Milo har piggnat på bra, jag tror inte han smittar längre, men vi får hålla oss inne ett par dagar till för säkerhets skull. Vi va iaf tvungna att gå och handla idag så vi fick se lite folk :-P Va i stort behov av vanliga fingervantar till Theo med, fattar inte vart alla vantar tar vägen! Så vi åkte till Family House men de hade inga... Hmmm, fingervantar? Än är det inte sommar tycker jag... Borde ju finnas... Men men får väl åka till stan och köpa vantar.. =(
Barnen sover gott nu, Theo sover inne hos mej inatt, mysigt =) Jag behöver sällskap så jag kan sova gott =D Emma åkte för en stund sen, blev lite kaffe och snack först som sig bör! Nu ska jag glo på de svenska hemmafruarna! Godkväll! Pusshej!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Verkar som att ni haft en bra dag. Men finns det inte vantar på ica el konsum? Förresten blev ett sånt set som theo har på sig till nora med. Letade egentligen efter enbart byxor.