söndag 25 april 2010

Söndag

O så va det redan söndag igen... veckorna rusar förbi alldeles för fort! Just nu är det lugna gatan här, Milo sover och de andra ligger och halvslöar i soffan och jag hamnade här... Jag har iofs röjt rätt bra så ni behöver inte tro att jag bara sitter här och gör ingenting ;-)

Snart ska vi packa ihop oss och åka till Mamma och Dan. Den lilla svarta ska lagas (bilen alltså) och de har ju en lift så det blir ju kanonbra. Tänkte eventuellt svänga förbi mina kusiner också, om de är hemma, inte så ofta man träffas nu, innan bodde vi grannar så då sågs man ju lite oftare.

Känner att det är mycket nu kommande veckor så jag börja känna att jag kommer glömma något, får sätta mej och rensa och lägga in allt i min kalender så ska nog det ordna sig!

Nu kom jag på lite som ska fixas innan vi åker! Pusshej

Inga kommentarer: