tisdag 20 april 2010

Hej hopp!

Nä det blev inget dagis idag heller för min stora bubbe har inte varit pigg inatt heller! Men vi har haft en riktigt mysig förmiddag här hemma.. Vi har möblerat om i lillbrorsans rum, Theo älskar att hjälpa till och känna att han verkligen gör nytta =) Vi har kommit på att det kan va ett "bad place" att sova på så som haft sängen nu (haha, börjar vi bli desperat nu eller :-P) så nu har vi flyttat runt lite, peppar peppar han har faktiskt somnat direkt båda gångerna idag så det verkar ju inte va sämre iallafall!
Vet inte om jag berättat problemet men Milo har efter vattkoppsperioden varit otroligt svår att söva, jag har fått gå och bära på honom i 30-40 minuter varje gång han ska sova. Han har somnat till nästan direkt men så fort jag lägger ner honom blir han vansinnig! Ja vi får se hur det går! Och försök inte tjöta om 5 minuters metoden, den är inget för mej :-P

Iaf efter Milo somnat så gick Theo och jag ut i trädgården och grävde lite i rabatterna, jag har mina planer där ute men vi får se om jag kan få lite hjälp av en viss sambo =) Jag vill verkligen inte ha kvar den stora rabatten på framsidan... Men som sagt en vacker dag kanske :-P
Theo frös så han gick in lite innan mej och nu sitter vi här i soffan och gosar! Lillebror vaknar nog strax om jag känner honom rätt!

Ps. Påminn mej om att sluta läsa tidningarna! Vissa saker irriterar mej så enormt så jag kan liksom inte släppa det...

Inga kommentarer: