tisdag 6 april 2010

Wiiiihiiii!

Idag blir det mycket wii-spelande på lövgatan. Emma och jag spelade typ hela tiden när Theo va på dagis. Det är ungefär vad man orkar efter denna natten. BÅDA grbbarna har sovit dåligt så vi har legat alla inne i vår säng inatt. Nice.. =S Milo har mest krälat runt och gnällt i natt så jag har inte sovit alls känns det som. Hoppas att detta går över hyffsat snabbt för det är jobbigt! Bara man får sova lite på nätterna så kan jag ta lite gnäll på dagarna men nu känns det som att jag inte har så mkt energi kvar... Hoppas han är hyffsat pigg till nästa vecka annars kommer jag gå under. Andreas åker till Norrköping måndag till torsdag-kväll... och smittar det fortfarande då så kan jag inte lämna Theo på dagis och så måste vi hålla oss inne, dygnet runt!

Hu ja nu fick jag klaga av mej lite! Emma är iaf här till imorrn så jag kan ha Theo på dagis imorrn med så får han va hemma torsdag. Skönt med lite hjälp! Fast jag tror nästan vi blir segare när vi sitter här och slöar ikapp :-P Nä vi hörs! Pusshej!

Inga kommentarer: