tisdag 13 april 2010

Bajsåldern...

Hej hopp!
Idag är jag trött! Lyckades ändå somna ganska snabbt igår vid elva. Theo kommer garanterat få sova inne hos mej kommande nätter så jag somnar lättare :-P Frågan är om Andreas får tillbaka sin säng när han kommer hem :-P
Milo ville upp lite över 6 idag, skitjobbigt att maka sig upp då kan jag säga! Men men det är sånt som ingår. Jag skulle säga att han är frisk nu, bara lite spår av prickarna kvar nu, men lika bra att stanna hemma från babykyrkis imorrn med, vissa mammor kan va lite kinkiga :-P Milos har läkt snabbare känns det som, skönt det!

Theo har verkligen fastnat i bajsåldern nu... Vad man än säger så så är svaret bajs... Ska vi äta frukost? -Bajs... Va det skoj på dagis? -Bajs... Säg hejdå till fröken nu! Hejdå bajs... Godnatt älskar dej! - Älskar dej bajs... Helt ärligt det börjar gå mej nerverna!!

Idag fick Theo med sig bullar, mer och banan i sin cars-väska till dagis, de skulle på utflykt till lekparken =) De hade ite kommit tillbaka än när jag skulle hämta honom så jag fick stå och vänta en stund... Sen kom de, då sa fröken att han tyckte det va såå mysigt och att han hade gått och fikat lite i omgångar för att det va så roligt =) Min goding!

I förmiddags va det fart på mej, då höll jag igång och sprang runt och städade och plockade, skrev en hel lista med saker jag skulle fixa.. Det gick bra i i början men efter vi hämtat Theo slog tröttheten till igen! Nu har jag vilat en stund på soffan medan Milo har sovit, vi får se om orken kommer tillbaka mer idag... Annars är det ju faktiskt en dag imorrn med! Har bara lite tvätt till som ska upp och sen måste måste måste jag komma ihåg att köra ut soptunnan, det är liksom inte min vanliga uppgift så jag lär väl glömma det :-P
Posten ska hämtas med nu, spännande!! ;-)

Ja nu vet ni vad vi gör iaf! Pusshej!

Inga kommentarer: