onsdag 14 april 2010

Hur tänkte jag nu??

Fick en snilleblixt igårkväll när jag skulle gå och lägga mej... Va coolt det vore om jag tvinnade håret och satte upp det i "knoddar" och sov med det... Shit va lockigt det skulle bli då när jag vaknar! Haha, vilken panik jag fick när jag inte fick nån som helst ordning på håret imorse! Såhär ser det typ ut nu när jag dragit och plattat lite :-P Haha, tror inte jag ska göra om detta ;-) Kan ju bli coolt om man gör det ordentligt och har lite mer planering i det... Men så va inte fallet denna gång ;-)

Lite småirriterad är jag idag, väntade ett ganska viktigt brev med posten, men icke att det damp ner i lådan... sucks! Men jag får väl överleva det med! Milo är gnälligare än gnälligast idag... sov pissdåligt inatt, i vanliga fall brukar det bara vara att sätta i nappen, men eftersom han har en stooor tand på gång så vill han inte ha nappen, vilket resulterar i att han inte somnar om... Plus magknip på det... Han är antingen eller med sin mage, antingen rinner det ur honom 10 gånger/ dag eller kommer det inget på tre dagar...
Så efter dagislämning åkte vi till affären och köpte massa katrinplommonpure.. Som jag så käckt gav honom efter maten... Vilket i sin tur resulterade i att han inte sovit middag mer än 10 minuter typ... Sen gnällde han en timme och sen va blöjan fylld :-P Hoppas han kan få lite ro nu stackaren! Jobbigt när magen inte hänger med!

Lite sol på altanen hann jag med i förmiddags, skönt som tusan! Har börjat läsa en ny bok som jag kan berätta om vid ett senare tillfälle!

Håller på att laga potatismos och fiskpinnar, den stora killens beställning! Pusshej!!

Inga kommentarer: