tisdag 27 april 2010

Can´t wait!

Idag ska jag äntligen få komma till gymmet igen! Mår väl inte 100 i huvudet, men jag har inte ont i halsen idag så jag kör =)
Idag har Milo och jag varit på kyrkis och lekt och busat. Full rulle där idag, ungar överallt! Men det va roligt. Nu är det dags att förbereda för middagen, potatismos och falukorv står på menyn idag. Min och kidsens favorit =) Jag får dock inte äta samtidigt eftersom jag sticker till gymmet nästan direkt när Andreas kommer.
Besiktning av den lilla svarta vart det idag med och den gick felfritt igenom! Härligt!

Det blev lite strul med föräldrapenningen denna gången, vi va lite sena med att anmäla så jag får bara typ 5000 nu så får jag väl det sista typ nästa vecka, hoppas jag verkligen eftersom vi åker till Malmö nästa helg! Vi ska bo på hotell hela familjen och det ska bli supermysigt! Nu vaknade lillplutten! Pusshej!

Inga kommentarer: