lördag 3 april 2010

SnarRrk!

Jag är såå trött, kunde givetvis inte gå och lägga mej i tid igår utan somnade efter 2 nånting... Suck! Milo vaknade en gång i timmen med, inte jättesammanhängande sömn man fick inatt alltså.. Tänkte att han snart skulle sova så jag får lägga mej en stund på soffan och vila, annars blir det en jobbig dag...

Idag blir det middag hos barnens farmor, blir nog trevligt bara jag får vila en stund innan så jag inte sitter där och gäspar hela tiden...
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på innan dess bara, vädret är ju underbart så det får nog bli en runda ut i trädgården... Får väl se när pappsen i huset vaknar, lite trött idag tror jag minsann :-P Fast han va väldigt redig när han kom hem inatt faktiskt så han är nog snart uppe och springer =)
Ska försöka va lite bättre på att ta bilder idag, känner att det varit dåligt med det på sista tiden! Pusshej

Inga kommentarer: