torsdag 22 april 2010

Växtvärk...

När jag skulle lägga mej igåg så vaknade Theo och va jätteledsen... Han knde inte riktigt säga vad det va men han ryckte till i kroppen och sa att det gjorde ont ibland... Jag har ingen aning om va det kan va men skulle jag gissa så tror jag på växtvärk.
Han fick sova hos oss, ingen bra idé för han låg på min sida så jag har sovit kasst inatt. Sen vaknade Milo 6.15 och det va ju inte så lätt att ta med honom in till sängen och sova vidare eftersom Theo tog upp hela sängen! Så vi fick helt enkelt stiga upp då... Så ja, jag är lite trött :-p

Dagen idag är ganska så oplanerad faktiskt... Theo ska till dagis vid halv nio sen ska vi nog mest slappa tror jag. Träning ikväll är inplanerat med... Kommer bli segt eftersom jag varit lite "överduktig" denna veckan och tränat varje dag på ett eller annat sätt! Men det går, jag får ju träffa min söta vän Anna iaf =)

Frukostdags för lillebror strax! Pusshej!

Inga kommentarer: