lördag 24 april 2010

Gårdagen... bilder =)

Igår va vi som sagt o partajade lite i bowlinghallen. Jag hade superkul! Bowlade och dansade som aldrig förr! Vi blev inte så många,Emma, Fia och Jag försfestade hemma, sen kom Anna och så åkte vi =) Sååå kul! Här kommer lite bilder!Moi, hade inte hårspännen i luggen hela kvällen, men min lugg stod åt helt fel håll så jag försökte bara tämja den... om det är någon som va nyfiken liksom :-p
...
Fia!
...
Emma!
...
Systrarna påpälsade med vinterjackor, det va ingen sommarvärme ute på altanen :-p
...
Dj Emma skötte musiken =)
...
Mami posar ;-)
...
Fia och Emma med luggen :-p
...
Jag och Fia, vi övar poser om nån undrar!
...
Nu ska vi glo på film och äta glass, för ni har väl inte missat att Ben & Jerrys ÄNTLIGEN kommit till ica... Ooooo va gott! Pusshej!

Inga kommentarer: