fredag 23 april 2010

Tiden rusar..

... så jag hinner inte skriva :-)
Igår blev det en sväng till Nettan på eftermiddag, vi fick skvallra lite och grabbarna fick busa av sig lite... Jag säger bara: tur vi inte har trappa hemma ;-)
Sen va det bara hem och laga mat och sen vidare till gymmet. Men eftersom Anna skickade o sa att hon va sen såtänktejag att jag kunde cykla in till city och posta ett brev innan... Men shit va det blåste, jag cyklade och cyklade men kom typ ingenstans! Kan ju säga att jag va uppvärmoch klar när´jag kom till gymmet! Det va inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli att träna igår,de första 5minuterna va väldigt jobbiga för benen men sen flöt det på... Tror att det va för att vi pratade så mkt med :-p
Hemma sen efter barnens läggning så fick jag städryck och rengjorde taoletter och kök.. Ja jag orkade ju inte sitta o glo på hockey direkt! Och det låg i dagens planering så idag kan jag ju bara njuta ;-) win win =)

Nu inväntar vi att klockan ska bli nio för då möter vi upp Anna och Noah och promenixar till kyrkis. Såå härligt väder så det blir ju kanon!

I eftermiddag kommer Emma och Fia och ikväll ska vi faktiskt ut till bowlinghallen och svira lite... Anna kommer med efterhand och kanske Jessica o Malin och NETTAN (ta detta som en pik, nu måste ni komma, allt som står i denna bloggen blir sant!!) o kanske hennes Malin... Det kommer bli kalastrevligt!

Men nu ska jag gå o kissa :-P Pusshej!

Inga kommentarer: