torsdag 1 april 2010

Mmm!

Kan varmt rekomendera Den nya magnumen "gold" (tror den hette så). Den ser bara gul ut på bilden men den är guld och skitgod! Andreas tycker det är för tidigt att äta glass, men detta va min tredje gb-glass i år =) Va ju tvungen att prova den nya Ben & Jerry glassen som är ny hos gb i år, klart godkänd =) Lite dyr dock 26 kronor! Denna gold kostade "bara" 18kronor!
Theo ville ha en sandwich lite kallt i början bara. Det är han och jag som är glassmonster i den här familjen =)
Tog en runda runt fåglarna med och öste ut en himlans massa bröd till dem... Det blev lite av ett fågelkaos gansks så snabbt!


Ja det blev en liten runda idag efter maten, som blev kanongod: åt alldeles för mycket. Vi behövde gå på systemet inför helgens festande, jag vet ju inte än om jag ska ut men tror det är stängt hela helgen så det va lika bra att va förberedd =) Och sen blev det då en glass i affären och lite jäst om jag nu får för mej att baka lite bullar imorrn... Vet ju inte alls vad vi ska hitta på imorrn eftermiddag.
Men nu har jag inte riktigt tid att sitta här mer, Pusshej!

Inga kommentarer: