måndag 26 juli 2010

Arg som ett bi...

det är min humörstatus idag... Usch, har inte sovit så mkt inatt. Milo har sovit kasst så jag har sprungit hos honom. Man brukar bara kunna lägga honom till rätta, stoppa i nappen och gå därifrån... Men inte inatt, jag fick gå och bära honom fram och tillbaka, fram och tillbaka... Sen vaknade han vid 5 och har legat i min säng sen dess, och då menar jag inte legat still utan klättrat på mej och legat och knockat in sitt huvud i mitt.. Tillslut väcker han Theo som också sover hos mej, då har han kissat ner sängen... suck... Så tvättmaskinen går för fullt redan nu... Det finns ju bättre starter...

Idag blir det till att städa upp här hemma. Men vi kommer också fly fältet en stund och träffa Jessica och grabbarna en sväng...
Nu sitter pojkarna och kollar på Mora Träsk, Milo älskar verkligen också det, han dansar och klappar hela tiden =) Tur att de är söta annars hade jag blivit galen för längesen!!
Och solen lyser med sin frånvaro även idag... sucks! Pusshej!

Inga kommentarer: