tisdag 6 juli 2010

När mamma är borta dansar ungarna på stolen!??

Ja såhär hittade Andreas busarna idag... (jag va iväg på gymmet) Helt seriöst, vet inte vad jag ska göra med Milo, han klättrar på allt, mer än någon unge jag nånsin träffat! Andreas sa att han hörde dem i köket och Theo sa - Ja Milo vänta lite du ska få vatten!
Haha, vilken snäll storebror, men en liten otålig lillebror tror jag allt som inte kunde vänta utan klättrar upp för o skynda på ;-) Finaste barnen i världen!!

Det va skönt att springa ikväll mina vänner! Gick dit trött och med lite huvudvärk, men när vi väl kom ut i spåret så kändes det mycket bättre och jag återfick energin.
Sen tog jag ett smart beslut och drog med mej Milo till affären för att handla lite... Håhåjaja, inte lättaste ungen att handla med, som sagt klätterapa! Jag blev jag typ svettig igen :-P
Nu ska vi glo på allsång, och kanske lite glass??

Inga kommentarer: