torsdag 8 juli 2010

Hot hot hot!

Idag är det varmt om det är någon som missat det... Hade hellre legat vid havet och glassat idag, men men, snart blir det semester för Andreas med då kan vi göra massa roliga saker!
Anna och Noah har varit här idag, vi lagade lite lunch tillsammans. Theo va dock lite övertrött och blev lite tjurig... Kan tillägga att både han och jag somnade på soffan direkt sen när de gått ;-) I några minuter tills Milo vaknade!

Hoppas kunna lägga mej lite i solen sen när Andreas kommer hem, känner mej seg idag! Ska fundera lite vad jag vill göra med håret med, ska ju till frissan ikväll... Blir väl lite slingor och lite klipp... Jag vet ju inte hur mkt jag vill klippa, om jag bara ska ta topparna och spara till långt eller om jag ska kapa en bit igen och ha det kort över sommarn... hmmm? Pusshej!

Inga kommentarer: