måndag 5 juli 2010

Smultron

Theo och jag har passat på att plantera om lite tomatplantor medan Milo sover... Och så har vi tagit vår dagliga tur i trädgårdslandet. Vi ha massvis med smultron!
Idag har Jessica och jag och minstingarna varit ute o trskat i Emmaboda. Först fikade vi lite, handlade, promenerade och avslutade med glass på torget innan vi hämtade de stora grabbarna på dagis igen.

Theo hade två plåster på knät och en blivande blåtira när jag hämtade honom... Han är lite otursförföljd min bubbe! Alltid är det något. Men har man sett hur mina ben såg ut när jag va liten så vet man vem han brås på ;-)

Nu ska jag nog ta en blomma till och sen blir det lite tvätt igen... Men jag klagar inte, när det är sånt här väder är det lite kul att tvätta faktiskt =)
Pusshej!

Inga kommentarer: