måndag 19 juli 2010

Här kommer bilder!!

Superkul kväll hade vi igår! Jag slänger in en massa bilder Emma är så glad att hon skuttar hela vägen ner till stan ;-) (Detta är alltså efter hon trampat på sin sportbehå och lyckats sprätta upp foten, vi torkade blod över hela golvet, precis när vi skulle gå ner och möta Ita.) Lite för mycket GOSS i det där glaset Emma!!
Emma lyckades inte plåta mej i luften, men ja det blev en fjollig bild iallafall!
...
På plats! Här sitter vi på brunnsterrassen i väntan på showen
...
Ita lyckades vi lura med oss =) Superkul att hon ville följa med. Vi skulle gå ner o ta en öl på stan innan. Slängde iväg ett sms till Ita och kollade om hon ville träffas en snabbis. Men när vi kom till stan så va det ingenting öppet, tråkigt! Men då följde vi med Ita hem och satte oss ute på balkongen och drack lite öl och rosé. Perfekt!
...
Emma Femma Fågelskrämma!
...
Godis fick vi med när vi satt där och väntade!
...
Özz!
...
Christopher!
...
Ann Westin!
...
Hasse Brontén höll i kalaset!
...
Soran och Stephen Simmonds!
...
Soran och Emma!
...
Jag och Soran!
...
Emma och Johan Glans!
...
Jag och Glans!
...
Som ni förstår så hade vi en riktigt trevlig kväll. Emma och jag stannade till det stängde, dansade som tokar =) Jag körde hem idag vid halv elva tiden. Nu ska Andreas strax åka till Växjö och sen åker han vidare till Cypern... Kul för honom :-P
Nä nu ska vi umgås innan det är dags! Pusshej!

Inga kommentarer: