söndag 25 juli 2010

Home sweet home!

Mormor, Theo och Milo bakar en smarrig rulltårta, någon som ser sugen ut på fotot eller??

Hej hopp! Idag har vi varit i Eringsboda hela dagen! Vi har haft det jättemysigt. Theo har varit lite överenergisk bara, han va ju hela dagen igår och natten hos sin farmor så det blev nog lite mycket. Nu sover nosarna så gott, det behövdes ingen vidare vaggning idag ;-)
Vi har fikat, lekt, ätit mat och Milo och jag fick sova en timme med, helt underbart va det! Han börjar gå i brorsans fotspår nu, helt vild med andra ord. Att äta mat är ett helt äventyr kan jag säga... Men han är inte lika mammig längre, han har kommit på att andra duger också ibland, även fast mamma alltid är bäst ;-) Han kommer nog trivas på dagis tror jag. Han har blivit så stor!
Theo va så stolt när han fick hjälpa Dan att städa i vedboden, de va ute och röjde jättelänge och sen kom de in helt skitiga och Theo va så kaxig och berättade att han sopat och burit =) Gullenosen!
Nu ska jag underhålla mej på min sista ensamma kväll för denna gången. Andreas kommer imorrn. Det är bara skit på teven ikväll, håhåjaja! Ha en trevlig kväll! Pusshej!

Inga kommentarer: