söndag 4 juli 2010

Rakryggad...

rakryggad återvänder jag till bloggen för att berätta att jag faktiskt sprang min runda, och som ni förstår så lever jag =) Det va varmt.. Jag är ingen nörd ;-)

Andreas sitter och spelar tevespel, då sitter jag här... Med min söta lilla dator som jag nu haft i en vecka... nu börjar jag få ordning på mina grejer här... Så kul att få "inreda" den precis som jag vill och bara ha mina grejer på den...

Det finns en blogg jag lusläser. Tålde inte människan innan men nu gillar jag henne skarpt, Katrin Zytomierska , det är så skoj att se hur hon förändrats efter hon fick lille Ringo. Helskön tjej verkligen.

Nu ska jag försöka sno åt mej teven en stund, sen blir det sängen för imorrn är det måndag igen och dagis och fika med Jessica och Alexander och städa... och tvätta... och... och... och...Pusshej!

Inga kommentarer: