tisdag 13 juli 2010

Tycker faktiskt att det är skitjobbigt...

Japp jag klagar på värmen... Det är inte kul att ha en 1 åring som inte trivs i värmen... Nätterna är såå jobbiga! Han vaknar typ 10 gånger/natt och är genomsvett och gnällig, då får man ge honom vatten och lägga ner honom igen... sen sover han typ till 5 och är jättepigg, fast gnälligt pigg... Man är inte ett dugg utvilad när man vaknar på morgonen... Hade man bara haft sig själv o tänka på så hade det inte varit nåt o gnälla över, men jag lider med barnen!
Mina barn är iaf duktiga på att dricka mycket!
Nu ska jag se om vi kan piggna till lite och så småningom ta oss till affären och handla lite... Annars är det inte mycket på schemat idag heller, träning ikväll... lockande :-P Imorrn ska Theo och jag på cirkus! Lite välling nu kanske..! Pusshej!

Inga kommentarer: