onsdag 7 juli 2010

En SÅN dag =)

Jag har en sån dag där jag vill röja och städa, alltså inte det vanliga städa men rensa och göra iordning nåt... Tänkte ta tag i klädkammarn som Gud glömde när Milo vaknar. Den är vägg i vägg med där han sover så det vore ju dumt att börja nu. Jag har som vanligt tvättat en massa och fixat lite med blommorna.
Idag va det näst sista dagen på dagis så jag tömde Theos hylla... Och så upptäckte jag en läskig sak där i kapprummet... en hylla som va märkt MILO! Han har fått en egen hylla nu. Det va väl därför jag blev sugen på att rensa i klädkamman med för att se vad som ska inhandlas till höstens dagisstart. Theos hylla va full med pyssel, teckningar och kläder i storlek 92 o 98, hmm, duktig jag har varit på att "uppdatera" hans hylla med kläder i rätt storlek... Han har mest 110-116 nu så... Blöjor hittade jag med, det är ju över ett år sen nu som han slutade med blöja på dagen... Men det va ju bara att flytta över dem till Millepilles hylla =0)
Tanken är att vi ska hyra en stuga nånstans på västkusten på semestern och så tar vi en sväng till Ullared och shoppar lite dagiskläder. Perfekt plan ;-)

Nu har jag anmält oss till Ellen och Davids bröllop med, jisses höll nästan på att glömma det! Tänk om vi missat det hörrni, skam på torra land! Nä jag ska ta och förbereda maten med nu. Får se om jag springer en runda ikväll, imorrn ska jag ju till frissan så då hinner jag inte... men men, vi får se om tid och ork finns! Pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

DET VA PÅ TIDEN HAHA. KRAM ELLEN <3