fredag 23 juli 2010

Myser med de finaste idag


Ett stort tack till min mamma som tog hand om mina barn så jag kunde roa mej igår. Jag fick även sova ut idag. Sov till nio, det va läängesen det hände! Ett tack till Jessica med för en trevlig förfest! En blandning av alla människor, mycket spännande! Casablanca va dock inte så skoj som det brukar, det va typ 40+are eller 18 åringar... Och så vi =) Men Jessica occh jag dansade till klockan slog 2. Jim va kvällens höjdpunkt när han gick lös på dansgolvet, ALLA skrattade så de fick kramp i magen, vilken stjärna!
Idag har vi bara varit inne och myst, mamma åkte hem vid tre tiden, gissar att hon är ganska slut stackarn! Hon har inte varit hemma på en vecka för de har varit i Sthlm hos familjen W och semestrat lite... Nu ska hon få vila så kommer vi till dem en runda på söndag =)
Pratade med Andreas igår när jag gick hem, han har lite hemlängtan, inte så konstigt, jag skulle inte klara en hel vecka utan barnen!
Nu ska jag gosa lite med kottarna! Pusshej

Inga kommentarer: