torsdag 8 juli 2010

Nyklippt =)

Kom typ nyss hem från frissan, jättetacksam att hon lyckades klämma in mej med denna veckan innan hon tog semester! Skulle göra lite slingor, men det känns nästan som en helfärgning, ganska så blont faktiskt... Fick inga bra bilder med datorkameran men ni ser ju ungefär! Det blev ganska kort med, skönt! När jag väl sitter där så säger jag alltid, kan du ta liite till ;-) Även om jag bara tänkt ta topparna från början :-P Äh jag är nog ganska nöjd, får se imorrn!

Imorrn kommer en snubbe från elbyrån och ska fixa jordfelsbrytare, de skulle kommit innan midsommar, men det hade de väl ingen lust med... men men bättre sent än aldrig. De hade nog inte kommit denna veckan heller om inte Andreas åkt dit och pratat med dem...
Sen vid 10-11 tiden kommer faster Mia och kusinerna hit en runda och röjer lite =) Kul med lite sällskap! Nu ska jag pilla lite med håret. Ha en fin kväll! Pusshej

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin Du blev i håret:-) Märkligt nog har jag oxå klippt mej idag & ja.., ganska exakt lika frisyr:-) Haha.. Hoppas Ni har det bra i solen:-) Kram Maria & Lukas