lördag 24 juli 2010

Eko eko eko...

Ja nu är det ännu tommare här hemma. Bara Millevippis och jag hemma. Theo blev nyss hämtad av sin farmor. Så han ska sova hos henne inatt och ha det mysigt. Vi hämtar honom imorrn förmiddag och så kör vi direkt till Eringsbóda efter det. Som sagt man måste hålla sig sysselsatt ;-)
Men shitas bananas va trött jag är idag, somnade nyss till på soffan medan barnen lekte på golvet. 5.20 vaknade Milo idag så då kanske ni förstår varför... Skulle lagt mej tidigt igår, men sen blev det som vanligt en massa jag skulle göra... Och så pratade jag i telefon med Jessica nån timme med... Huja, man tycker man har så mycket tid på kvällen...

Men ikväll SKA jag sova tidigt... tror jag :-P Pusshej i pissvädret! (hade gärna bytt med Andreas nu, de har typ 35 grader om dagarna där!!)

Inga kommentarer: