lördag 17 juli 2010

Fotomodell ;-)

Ett smakprov, dock inte den snyggaste...

Jag har varit lite dåli på att blogga nu, I know, men jag har inte riktigt orkat :-P Hade superkul i torsdags på casablanca! Mina vänner är så underbara!!

Idag har jag varit nere i Karlskrona och varit modell för en dag! Hur kul som helst, man känner sig väldigt snygg när man står där och posar framför kameran =) Köpte med mej 11 bilder hem, dyrt va det, men va kul att ha sen! Det va Emma, Fia, Sanna och Jag, vi hade verkligen kul, det va dock lite jobbigt att vänta på bilderna i slutet... Man va rättså seg efter att ha varit där i några timmar!

Imorrn ska jag köra till Ronneby för en helkväll med syster! Ska bli riktigt mysigt!

Andreas åker till cypern på måndag och stannar i en vecka så nu blir vi utan honom ett tag, kämpigt med dessa vilddjuren, men det går det med!

Nu ska jag mysa med pojkarna och sen blir det lite gott och lite film när grabbarna somnat! Pusshej!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Super fin bild! Vad betalade ni för dagen? jag vill också :-)

Johanna sa...

Om man fått en inbjudan så är det gratis,då betalar man "bara" för korten... Har man inte en ibjudan så kostar det 895 eller nåt sånt. Det va verkligen skitskoj!