onsdag 21 juli 2010

Onsdag

Godmorgon! Eller ja jag har ju varit uppe en stund. Milo vaknar 5.30 varje morgon så man är lite trött om dagarna faktiskt. Pratade med Andreas igår, riktigt bakis va han på förmiddan, de hade firat rejält direkt när de kommit ner... Haha, så kan det vara.
Imorrn kommer mamma hit och ska passa mina knattar. Jessica och Jim har planerat förfest till Casablanca så jag kände att jag gärna vill gå på den. Kan behöva en paus hemifrån med, det tar på krafterna att va själv med grabbarna hela tiden. Men jag klagar inte, för de är underbara!

Vi va nyss i affären och shit vilket kaos! Tänkte att Milo inte behöver sitta i vagnen, han kan ju traska runt själv med vagnen så slipper vi dra en stor vagn, för vi skulle typ bara ha lite blöjor och sånt. Men vilken fart han fick upp, han blev så uppspelt och bara sprang runt där inne. Kan ju säga att han charmade alla han såg :-P Och att stå i kö va ju absolut ingen höjdare, det gick liksom inte att bära honom för han skulle minsann va på golvet... phu genomsvett mamma! Men det va ändå skoj för han va såå lycklig när han sprang runt =o)

Vi ska nog strax åka till Jessica och grabbarna tror jag, eller om de kommer hit. Om de inte tröttnat på oss :-P I måndags va jag där en sväng på väg hem från Rby, och på kvällen kom Jessica hit och vi satt och snackade till 23. Sen igår så va vi där hela förmiddan och idag tänkte vi fixa lite lunch tillsammans... Kanske ska ta och flytta ihop snart :-P Nä det är kul när man trivs ihop =)

Nu har jag inte tid att sitta här mer, ska försöka bättra mej på att uppdatera här, men ni vet hur det är ;-) Pusshej!

Inga kommentarer: