söndag 25 juli 2010

Första natten på länge!

Första natten på väldigt länge som jag verkligen frysit, usch va kallt det varit!
Jag låg minst 1,5 timmar och snurrade innan jag kunde somna, jag har ju vant mej vid att ha Theo bredvid mej nu hela veckan.

Milo vaknade iaf vid 6.30 idag så det är ju bättre än igår... Imorrn kommer Andreas, han skickade mess inatt när klockan va 3 där, då hade de 27 grader... hmm, det va väl typ 20 grader mer än det va här då :-P

Regnet vräker ner idag med! Jag får sånna höstkänslor! Mysigt =) Sen hjälper det ju att hm katalogen kom i veckan, då längtar jag alltid efter kallare tider och att få klä på sig mer kläder =) Många som vill strypa mej nu antar jag :-P Men jag ska inte va sån, jag tar gärna ett par veckor sol till innan det är dags!
Nu blir det nog en vända i duschen sen får jag väl städa upp lite här... Klockan blir väl inte alltför mycket innan vi kör och hämtar upp Theo och kör mot Eringsboda... Saknar min stora prins såå mycket! Förstår inte alls hur Andreas klarat sig utan kidsen snart en vecka! Jag skulle inte klara det!!
Nä lite nytta nu hörrni! Klockan är ju över sju;-) Pusshej!

Inga kommentarer: