söndag 11 juli 2010

Nu är det varmt :-P

Hej hej i värmen!
Den stora frågan idag är ju vilken strand vi ska landa på... Vi väntar nån timme , äter lunch och sen drar vi, det går ju liksom inte va hemma och bara gå och dra. Jag smälter!
Dessutom är jag hyffsat yr i huvudet pga gi-kosten. Ge det ett par dagar till sen måste jag äta riktigt annars klarar jag inte träna! Har iaf gått ner lite mer än 2kg nu =) Nice nice =)

Jag är lite sugen på att dra oss neråt Karlskrona, vad tror ni om det? Öland va vi ju på förra veckan så jag känner väl att man kan variera lite =)

Andreas får mer och mer ångest över att han har en vecka kvar på jobbet, han går gärna på semestern nu... Han sitter och funderar och planerar hur han ska lägga upp det så han kanske kan va ledig torsdag fredag iallafall. Lördag ska syster och jag ut på galej =) Tjihoo!

Nu luktar det mindre gott från Milo! Pusshej!

Inga kommentarer: