måndag 28 juni 2010

Bilder från min födelsedag!

Det andra födelsedagsbarnet, Ola som fyllde 40
...
Dan och morbror Mats.
...
Ungarna svalkade av sig i poolen...
...
Supergod tårta från Gilles
...
Vi skar upp varsin tårta och alla sjöng för oss
...
Milo äter tårta!
...
Mamma och Ola pratar med sina syskon Ingrid och Mats
...
Emma, the one and only
...
Två av mina kusiner, Henke och Daniel med sina flickvänner Liv och Malin
...
Theo Milo och min kusin Robin
...
Lite släktsnack blev det... Morbror Mats, Malin, kusin Daniel, Morbror Ola och kusin Erika
...
Flickorna Svensson
...
Sen åkte Ola i poolen!
...
Ungarna tyckte det va superkul!
....
Superhärlig födelsedag med underbart väder. Efter kalaset följde Emma med hem hit. Vi satt ute och åt och sen spelade Emma och jag fotboll och med andra ord i ett par timmar...
Återkommer senare med min fina present jag fick av min familj!
Och JA jag fick en gryta av mamma ;-) :-P Och så fick jag ett presentkort så jag kan köpa ny väska med =) Tack alla fina för en underbar dag! Pusshej

Inga kommentarer: