onsdag 9 juni 2010

Hoppsan!

Förlåt, jag som verkligen brukar va flitig på att blogga. Har inte haft tid över alls... Skulle köra till affären efter middagen, det slutade med att vi körde ner till Karlskrona och köpte en ny bilbarnstol till Theo. Japp vi är en familj av få som faktiskt haft bakåtvänd så här länge! Vet seriöst ingen som haft det efter ungen fyllt 3... Fel tycker jag, men jag lägger mej inte i hur andra gör, jag sköter mitt =)
Skulle köpa en möbel på karlskronamöbler med, men den va slut kommer nästa vecka... suck.
Eftersom resan inte va planerad så blev det att skötväskan blev kvar hemma... Och vad är givetvis det första Milo gör när vi kommer in på babyproffsen? Japp bajsar ner sig, rejält...
Så vi får köra till Maxi och köpa nya blöjor och tvättservetter och byta på stackarn...
Vilket resulterar i att vi kommer till leksaksaffären 5 över 6 alltså 5 minuter efter stängning och kan inte köpa sista födelsedagspresenten till Milo som fyller år på fredag! Åhhh va irriterande! Men men han får den liite liite senare bara, tror inte han bryr sig jättemycket kanske ;-)

Japp men som sagt det är mycket nu! Kalas resten av veckan och sen annat på hjärnan... Återkommer snart med lite bättre uppdateringar! Pusshej

2 kommentarer:

Fam.Bohman sa...

Nora har faktiskt oxå haft bakåtvänd till efter 3 år.... Han är inte ensam ;o)

Johanna sa...

OJ, där ser man, då vet jag en ;-) Ja man ska ju ha det till 4... så egentligen är det ett par månader kavr =)