onsdag 2 juni 2010

Så blev det kvällen =)

Milo idag på öppna förskolan
...
Blev liite sand innanför kläderna kan jag säga! Men kul hade han!
...

Ja vi va ju som sagt på öppna förskolan idag, mysigt, inte lika mycket folk idag så det va lite lugnare! Sen va vi bara hemma och mös, mest ute i trädgården. Inglasningen är skitfin och jag är såå nöjd! Nu längtar jag bara tills utemöblerna kommer!
Och så har vi varit i Nybro och kalashandlat med Petra, Mari och Jag. Kul att hitta på nåt utan barn för en gångs skull, även om det va för barnens skull ;-) Vi handlade på ÖB, Willys och i leksaksaffärerna och så tog vi en mjukglass på torget med =) Det va nog bra för killen som jobbade där behövde verkligen öva på mjukglassen :-P
Nä nu ska jag sortera de sista fotona från maj som ska framkallas sen ska jag ladda upp bilderna och få iväg dem! Pusshej!

Inga kommentarer: