torsdag 10 juni 2010

Heeelt slut!

Fullt ös idag!
Vi har haft barnkalas, superkul! Men shit vad trött man va efter och Milo slocknade so en stock! Han fick en massa roliga presenter =) Tack alla för ett kul kalas!

Nu har jag fått tummen ur och beställt bb-korten. Hade helt glömt bort det och det finns ju bara kvar på nätet tills barnet är 1 år, så det va ju i sista sekund ;-) Precis samma visa som med Theos bilder. Haha.
Kollade först på Theos kort, shit va tjock jag va, sen kollade jag på Milos kort, OH MY GOD! Minns inte att jag va såå tjock! Men visst vägde ju ett par kilo mer då... Ser ut som jag blivit bistucken i hela ansiktet, haha. Tur man kunde gå ner det iaf =)

Imorrn fyller lilleman år, 1 år! För ett år sedan så hade vi varit på öppna förskolan, hämtat och skyfflat sand till stenarna runt altanen, inte konstigt att han ville ut efter det...

Det kommer nog en liten återblick imorrn =)
Smålänningar- Kolla Barometern imorrn och Blekingar- Kolla BLT imorrn =)

Nu längtar jag lite efter sängen faktisk men jag dka sätta i mej lite vattenmelon först! Pusshej!

Inga kommentarer: